تقویم زمانی آزمون های EPT

تقویم زمانی آزمون های EPT سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی

تقویم زمانی آزمون های EPT دانشگاه آزاد جهت متقاضیان و دانشجویان دکتری در سال ۱۳۹۸ اعلامی توسط مرکز آزمون دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد و منابع آزمون در سال ۱۳۹۸ تغییری نداشته است. 

آزمون EPT مخفف English Proficiency Test  آزمونی معتبر است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۸۶ برای دانشجویان و متقاضیان دکتری این دانشگاه برگزار می گردد، این آزمون برای آن دسته از متقاضیانی است که مدرک بین المللی با نمره ی تعیین شده توسط دانشگاه را نداشته و می بایست نمره ی قبولی در آزمون EPT را به عنوان جایگزین آن نمره جهت ورود به دوره دکتری دانشگاه کسب نمایند.

برنامه آزمون EPT دانشگاه آزاد

 

بنا بر اعلام مرکز، آزمون EPT فروردین ماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی در روز جمعه ۲۳ فروردین ماه ۹۸ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان، کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد، زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه است.

داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تقویم زمانی آزمون های EPT در سال های مختلف نیز معمولا مشابه همین برنامه خواهد بود که تا قبل از شروع سال جدید توسط مرکز دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می گردد.

لازم به ذکر است برنامه ریزی دوره های آمادگی آزمون EPT در مدرسه EPT ایران بر اساس زمان بندی آزمون صورت می پذیرد و پیشنهاد می گردد بر اساس زمان مورد نظر جهت شرکت در آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام در دوره ی مناسب اقدام نمایید.

مشاوره دوره های آمادگی آزمون EPT دانشگاه آزاد :  ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ و ۶۶۵۳۲۳۰۰ -۰۲۱

 

 

همکاران آموزشی: مرکز آموزش زبان های خارجی ایران روس، مدرسه آیلتس ایران، آکادمی زبان های خارجی ایران